Rap You're Liking

1679111264

  Comments


  • bassiebassie 11,710 Posts

  • JuniorJunior 4,853 Posts

  • bassiebassie 11,710 Posts



  • faux_rillzfaux_rillz 14,343 Posts

  • CosmoCosmo 9,767 Posts

  • faux_rillzfaux_rillz 14,343 Posts

    Curren$y ft. Fiend - Flying Iron from Creative Control on Vimeo.



    I think I'm going to walk back some of the harsher proclamations about Curren$y falling off

  • bassiebassie 11,710 Posts
    I can't get at your first link, but that Curren$y/Fiend track is soooo nice!
    Listened to it twice in a row!
    Thanks!!

  • faux_rillzfaux_rillz 14,343 Posts
    bassie said:
    I can't get at your first link, but that Curren$y/Fiend track is soooo nice!
    Listened to it twice in a row!
    Thanks!!

    Try this link: http://rapradar.com/2010/10/16/new-video-twista-x-raekwon-the-heat/

    It's Twista and Raekwon over a No ID/Legendary Traxster beat

  • bassiebassie 11,710 Posts
    lol - just the Rap Radar banner and an all-black screen - ak! why does my work not allow me to hear the raps?
    I sent the link to my email so I don't forget to check it!

  • Bassie, its twista with raekwon
    really good song


  • bassiebassie 11,710 Posts
    you guys are killing me! lol

    I have to wait til tonight!!

  • dam, that curren$y track is great.
    Sounds perfect over that menehan track as is.

  • CosmoCosmo 9,767 Posts
    Grandfather said:
    Bassie, its twista with raekwon
    really good song


    Goddamn that shit is dope.

  • yup, really impressed with twista's "slower" flow. Dam that track is dope as fuck.

  • faux_rillzfaux_rillz 14,343 Posts
    Cosmo said:
    Grandfather said:
    Bassie, its twista with raekwon
    really good song


    Goddamn that shit is dope.

    Twista must never, ever be slept upon.

    He puts out too much music, which leads people to take him for granted but, almost twenty years in, he's still capable of surprising with something creative and different.

    "Creep Fast" with T-Pain is one of my absolute favorite tracks from recent years. Twista slows it down, T-Pain speeds it up, Twista sings, T-Pain raps, and it just kills.

  • CosmoCosmo 9,767 Posts
    Yeah I've always loved Twista since I first read about him in maybe The Source when he was featured because of the Guiness thing. I mean he was the first real big rapper out of Chicago to hit the national consciousness, right?

    My only issue with dude over the last few years is that he had a huge hit with Slow Jams then another with Overnight Celebrity, which were both awesome. Then, for a few years* after that he was just rehashing those 2 songs hoping to capture lightning in a bottle. It was the cause for some seriously bad records by dude in the last several. I mean did you hear that song Daddy AKA Wetter? So so bad... For a minute, I actually wrote dude off on some Nas shit (really dope MC who I love but who can't make a good record to save his life) but this is really refreshing. I will definitely buy it when it comes out, if it comes out.

    (* This song withstanding, which is one of the best club records of the decade.)

  • faux_rillzfaux_rillz 14,343 Posts
    Cosmo said:
    I mean did you hear that song Daddy AKA Wetter?

    Dude.

    Never speak of this record. I'm having flashbacks just thinking about it.

    Agree that he tried too hard and for too long to recapture his cross-over moment with "Slow Jams"/"Overnight Celebrity" knockoffs.

    Back when I was in high school, my best friend had that first album he put out as Tung Twista (Loud Records' first release, I think), and I wrote him off as a total novelty. I should see what that record sounds like in 2010.



  • Da U Boys - "Pick It Back Up"

  • El PrezEl Prez NE Ohio 1,141 Posts
    faux_rillz said:

    Curren$y ft. Fiend - Flying Iron from Creative Control on Vimeo.



    I think I'm going to walk back some of the harsher proclamations about Curren$y falling off

    I just happened to randomly click on this post and heard this song....this shit is nice......

  • deejdeej 5,125 Posts


  • magneticmagnetic 2,678 Posts



  • magneticmagnetic 2,678 Posts

  • HarveyCanalHarveyCanal "a distraction from my main thesis." 13,234 Posts

  • faux_rillzfaux_rillz 14,343 Posts
    First good track I've heard from the kang since his release:


  • Cosmo said:
    Grandfather said:
    Bassie, its twista with raekwon
    really good song


    Goddamn that shit is dope.
    to the max

  • faux_rillzfaux_rillz 14,343 Posts
    magnetic said:



    I really don't understand what's supposed to be special about these guys

    I assume it's just the usual blog payola push that comes with secretly signing to a major

  • deejdeej 5,125 Posts
    count is a pretty good rapper w/ a really solid style
    have you heard 'going in for the kill' -- best music video this year

  • deejdeej 5,125 Posts
    ive heard buzz around him since this basically

  • faux_rillzfaux_rillz 14,343 Posts
    deej said:
    count is a pretty good rapper w/ a really solid style
    have you heard 'going in for the kill' -- best music video this year

    Yes--so boring I couldn't reach the end of it

  • deejdeej 5,125 Posts
    2nd verse >>>>> 1st verse
    *shrugs* im not saying dude is a superstar, but i like the cinematic take on gangster rap these dudes have going on
    plus the 'kill' vid bank robbery was shot like 4 blocks from my apt
Sign In or Register to comment.