Rap You're Liking

1606162636466»

  Comments


  • I mean hell I guess that's breaking new ground in terms of hip hop subject matter. But was it ground that needed to be broken? Squeamishness about breastmilk aside, I'm not taking any diet or health advice from my favorite rapper. Waiting for the next rap breakout star to do a song about the G-BOMBS diet. Or get really hippie and rap about ear candling or bloodletting.

  • ElectrodeElectrode Los Angeles 2,838 Posts
    My brother is a new dad and he uses the gadgets and apps to take care of and monitor the baby. At one point he mentioned how great his wife's breast milk pump works. Too much info, but he and I, despite our polar opposite lifestyles, speak about anything without filter, so I listen. I get some lemonade from the fridge before I go and notice one of the containers. No, I didn't, for the record. Anyhow, JRocc played this on his show on the way home last night. I would share this video with him but he has no sense of humor.

  • ketanketan Warmly booming riffs 2,782 Posts
    damn, where's bassie!  she's the thraed originator...  i wonder what rap she's liking these days.


    klezmer electro-thug beats

  • ketanketan Warmly booming riffs 2,782 Posts

  • MiceTeaMiceTea 25 Posts




    klezmer electro-thug beats

  • Hah that's a funny video, I just wish the song wasn't 80% hook. I like the 90s Digital 8 sheen.

  • MiceTeaMiceTea 25 Posts
    for the Time and Eric fans. Again...80% hook lol



    klezmer electro-thug beatsDuderonomy

  • MiceTeaMiceTea 25 Posts
    This song is better without the video but whatever...




  • Digging the Shakewell too, I can't really hate all-hook tracks that much. I'll listen to some pretty brain numbing shit. If it's worth hearing 2x maybe it's better 4x. Don't know till you try. 

    Joyner Lucas....... dunno, the video's a turn off. Heavy pentagon sponsorship vibes
    Duderonomy

  • MiceTeaMiceTea 25 Posts


    Joyner Lucas....... dunno, the video's a turn off. Heavy pentagon sponsorship vibes



    Agree, I never saw the video until I went to post the song here. I half feel it was just somebodies horrible idea they ran with. "And when we take the hood of it's Logic bro, so sick!!!" I guess I could have just posted audio version lol.


  • ketanketan Warmly booming riffs 2,782 Posts
    This is Danny Brown's label



  • Beatnick DeeBeatnick Dee beatnickdee.com 65 Posts
    ketan said:
    This is Danny Brown's label


    Had skimmed through when it dropped and forgot to go back. I dig this. Sounds a lot like Suga Free, which isn't a bad thing. Got his own twist.


  • ketanketan Warmly booming riffs 2,782 Posts
    ketan said:
    This is Danny Brown's label


    Had skimmed through when it dropped and forgot to go back. I dig this. Sounds a lot like Suga Free, which isn't a bad thing. Got his own twist.

    Yeah, I mean not enough innovation on top of Suga Free has occurred afaic


  • I'm more into the E40 influence, but regardless



  • ketanketan Warmly booming riffs 2,782 Posts
    I'm more into the E40 influence, but regardless

    “But it is one thing that I learned from E-40/Somebody in the clique gotta be legit"


    The beat is sick too.  "Raphy & dream beach" 


  • ketanketan Warmly booming riffs 2,782 Posts


    That's tight but damn, Fat Ray looks like Kodak Black with a Maggie Simpson hairdo!


  • ketanketan Warmly booming riffs 2,782 Posts
    for context, I think this is the last time I saw a pic of Fat Ray






  • his punchlines slay me!
    "I get nothing...
    but head, Beavis"
    What even is that shit!?
Sign In or Register to comment.