dudes.

nessness 249 Posts
edited December 2005 in Strut Central
sup killers and killerettes. y'all my people. Primo been salty since they let him talk on records. Plus he's always covering up Guru's knack for awful choruses. Dudes. Sitting in the D just countin' my dope money. So yeah whatcha gonna get me for my birthday???Shouts: Them Bay Area dudes, Them Philly Dudes, Them Sellersville, PA people (hope the family is doing well), Those Nordic Heat Having dudes, Detroiters (haters,crabs and otherwise), The Chicago wordsmith crew, New York Heads with that piff, and all y'all other dudes I don't know (even them little ass dudes that ain't ever like a dude). Keep holding down this internet. Dirty Glove Network.

  Comments


  • DocBeezyDocBeezy 1,918 Posts
    bout time. You should come around some more.

    You workin on Saturday?

  • nessness 249 Posts
    YESSSSIR!!!!

    oh yeah...

    WHATUPDOE!!!


  • ReynaldoReynaldo 6,054 Posts
    Sup.

  • DocBeezyDocBeezy 1,918 Posts
    I just might drop by then. Its been a minute.

  • NateBizzoNateBizzo 2,328 Posts
    BEEF!

  • RAJRAJ tenacious local 7,778 Posts
    AWESOME! Sellersville is all good.

    RECOMMENDED READING SINCE U BEEN GONE

  • nessness 249 Posts
    QUEEF!

    SUP VERMONT!!!

    SOCAL SURFER DUDES TOO!!!

  • Hey dude!

  • hcrinkhcrink 8,729 Posts


    SOCAL SURFER DUDES TOO!!!

    howdy. I don't live in my mom's basement no more!

  • I don't live in my mom's basement no more!

    I don't live in my mom's basement no more!

    I don't live in my mom's basement no more!

    I don't live in my mom's basement no more!

    I don't live in my mom's basement no more!

    I don't live in my mom's basement no more!

    I don't live in my mom's basement no more!

  • magneticmagnetic 2,678 Posts
    sup killers and killerettes.

    y'all my people.

    Primo been salty since they let him talk on records. Plus he's always covering up Guru's knack for awful choruses. Dudes.

    I dont know you,but i'm feelin' your swagger(no homo)
    "Hail up!!! mi yout"

  • nessness 249 Posts
    howdy. I don't live in my mom's basement no more!

    dude. congratulations. i no longer live with roomates. best decision i ever made!

    even if my mexican, honduran, el salvodorean neighbors steady bump that Daddy Yankee.

  • JoshDJoshD 215 Posts
    Duder, When's your Birthday!!??

  • drewnicedrewnice 5,465 Posts
    What up mane!?



    I'm about to be back home for the Holidays and will def hit them ness digits.




  • gambitgambit 906 Posts
    Duder, When's your Birthday!!??
    ness ages?

    I'm not sure who came first in my personal knowledge of existence ness or soulstrut, but either way, cheers to both.

    Holler at me about my Supa Boll pardee.

  • BreakSelfBreakSelf 2,925 Posts
    dude!

  • Hello, Animal.

    - Russ Hugg

  • dayday 9,612 Posts
    NESS IS THAT MOTHERFUCKING DUDE.[/b]

    glad to see you around

  • roistoroisto 879 Posts
    NESS IS THAT MOTHERFUCKING DUDE.[/b]

    glad to see you around

  • Options
    Missed you, Ness.

    Easy, K in Canada.
Sign In or Register to comment.