HAPPY BIRTHDAY DJ SHEEP!!! (NSFW)

JustAliceJustAlice 1,308 Posts
edited July 2006 in Strut Central
Hey There Everyone, Been absent from the board for awhile working on some side projects. I just happend across DJ SHEEPs Myspace page and noticed it was his Birthday today! Since no one else has posted I thought it was good enough reason to get back into the swing of things.Sooooooo..... HAPPY BIRTHDAY DJ SHEEP!!!! Hope you have an awesome Year!

  Comments


  • nzshadownzshadow 5,516 Posts
    yay! Justalice is cool and Sheeps photo posts rule the school.

    happy birthday man.

  • paulnicepaulnice 924 Posts

    Happy Born-day Sheep star.

  • parenparen 537 Posts
    all best.

  • Mike_BellMike_Bell 5,736 Posts


    Justalice is cool and Sheep rules.

    true.


    I thought he would never take off that sheep mask.


    Happy b-day!!

  • Hey There Everyone, Been absent from the board for awhile working on some side projects. I just happend across DJ SHEEPs Myspace page and noticed it was his Birthday today! Since no one else has posted I thought it was good enough reason to get back into the swing of things.

    Sooooooo..... HAPPY BIRTHDAY DJ SHEEP!!!! Hope you have an awesome Year!

    Your presence here is appreciated. happy bday man





    [imaqe]http://i38.photobucket.com/albums/e112/dravensmommy/402700975_l.gif[/img]


  • youngEINSTEINyoungEINSTEIN 2,443 Posts
    all the best dude! see you soon. peace, stein. . .

  • meatyogremeatyogre 2,080 Posts
    hell yeah Sheepster, we share the same birthday. SHIT YEAH PARTY DOWN FOR ME, cuz I cant party.

  • BaptBapt 2,503 Posts

    HAPPY BIRTHDAY DJ SHEEP!!

  • magneticmagnetic 2,678 Posts
    Happy Birthday yute.

  • hell yeah Sheepster, we share the same birthday. SHIT YEAH PARTY DOWN FOR ME, cuz I cant party.

    happy Birthyyyyday to Meaty!!! It's fun to see all the co bdays around

  • raredaveraredave 205 Posts
    Happy B'Day Sheep!

    btw - where did you get this picture of my Aunt from?









  • Happy B'Day Sheep!

    btw - where did you get this picture of my Aunt from?









    I was running away as quick as possible man. she was on it!

  • drewnicedrewnice 5,465 Posts
    Happy Birthday, Sheep!!!

  • djsheepdjsheep 3,640 Posts
    YOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

    Thanks justalice + Strut for the birthday wishes ya'll... my hommie Big_Chan just called me and told me about this post... It's my birthday on the 15th, I put the wrong date on myspace!! lol.

    Photos for ya'll -- http://djsheep.imeem.com

    Thanks everyone!

    peace.

  • Yo, Sheep what the deal!!! Happy Birthday brother! Can't wait for the interview..also cannot wait to get down under!!!!!!! Yo, I gotta hit u wit some trades or a want list of stuff. Again, Happy Birthday! "Yo, the sheep be unique" quoted from my man Dres from Black Sheep. Sorry man, I am lil' faded tonite!
    peace,
    Amir

  • phatmoneysackphatmoneysack Melbourne 1,124 Posts
    Happy Birthday BRAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

  • GnatGnat 1,183 Posts

    You're the man.

  • dayday 9,612 Posts
    Happy Birthday homie - hopefully we'll finally get to kick it one of these days

    Hope you had a good one!



























































    oh yeah and...


  • lucerolucero 425 Posts
    all the best for one weeks time bev, good seeing you in brisvegas

  • djsheepdjsheep 3,640 Posts
    IT IS NOW OFFICIALLY MY BIRTHDAY.

    I'M 30 FUCKIN' 1

    IT'S A CELEBRATION BATCHEZ!

  • catalistcatalist 1,373 Posts
    oh yeah and...


    As much as I love me some titties, something is just off about this picture...sometimes the implant thing gets a little out of hand.


    that calculator trick is the ultimate high school function! lovin it.

  • nzshadownzshadow 5,516 Posts
    Hooray for you.




  • serch4beatzserch4beatz Switzerland 521 Posts
    happy bday to the man who sold me doubles of "walkt with a limp" for a moderate price hope shit arrives soon lol

  • DWGDWG 334 Posts
    Happy birthday!


  • jaymackjaymack 5,198 Posts
    oh yeah and...


    As much as I love me some titties, something is just off about this picture...sometimes the implant thing gets a little out of hand.


    that calculator trick is the ultimate high school function! lovin it.

    homegirl is 100% natural, fam!!


  • Mike_BellMike_Bell 5,736 Posts

    I see you flossing copies of Big Guns OST.
    (I really, really want that record).
Sign In or Register to comment.